Doprava zboží
ZPŮSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ
- Zboží jenž máme skladem a které bude objednáno v pracovní den do 12.00 hodin, expedujeme ještě ten den. Při objednání po 12.00 hodině zboží expedujeme do 1 pracovního dne od obdržení objednávky. Zásilky expedujeme prostřednictvím expresní balíkové služby WEDOs garantovaným dodáním do druhého dne od odeslání (u každého produktu je termín dodání uveden, proto se prosím před objednáním ujistěte, zda je pro Vás takový termín vyhovující).
- Zboží, u kterého je uvedeno "Skladem - externí sklad", expedujeme dle značky produktu do 2-7 pracovních dnů od obdržení objednávky. Zásilky expedujeme prostřednictvím expresní balíkové služby WEDO.
- Zboží, u kterého je uvedeno "Předobjednávka", si před odesláním objednávky ověřte dostupnost a možnost dodání a to na tel. čísle +420 777 170 280 nebo emailu info@haibike-kola.cz. U tohoto zboží může být vyžadována záloha.
Doprava a platby v ČR
Platba v ČR je možná dobírkou nebo převodem na účet, cena za dopravu je určená dle výše objednávky a zjistíte jí v níže uvedené tabulce.
DOBÍRKA |
do 3.000 Kč |
129 Kč (WEDO)
|
|
nad 3.000 Kč |
40 Kč (WEDO) |
BANKOVNÍ PŘEVOD |
do 3.000 Kč |
89 Kč (WEDO)
|
|
nad 3.000 Kč |
ZDARMA (WEDO) |
Doprava na Slovensko WEDO
Na Slovensko zasíláme zboží pouze na dobírku.
DOBÍRKA |
do 10.000 Kč |
250 Kč |
|
nad 10.000 Kč |
ZDARMA |
DOPRAVA JÍZDNÍCH KOL A ELEKTROKOL- ZDARMA
Kola zasíláme přepravní společností WEDO, která je pro nadrozměrné zásilky připravená. Kola jsou seřízená, pouze upravená k bezpečné expedici v bytelné kartonové krabici. Na zákazníka čekají tyto úkony:
1) vložení předního kola do vidlice a utáhnutí rychloupínáku
2) vložení řidítek do představce a utažení 4 imbusových šroubů
3) vložení sedlovky do rámu a utažení rychloupínáku
4) montáž pedálů (15 mm klíč, pedály se utahují směrem dopředu/ na levém pedálu je tedy obrácený závit, pedály utáhněte velkou silou)
Po těchto jednoduchých úkonech, které zaberou 5-10 min, můžete vyrazit.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
- Zákazník nebo příjemce zboží je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. V případě poškození obalu zásilky zkontrolujte obsah. Pokud jste zjistili, že je balík nebo zboží poškozené, tak s dopravcem (řidičem) vyplňte přepravní list, kam uvedete o této skutečnosti záznam a balík nafoťte. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
- V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří dnů po dodání. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti.
- Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat provozovatele.
MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
- Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu.
- Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu.
Kontaktní adresa:
ONIX CZ s.r.o.
Čapkova 382
Litvínov
436 01
Tel.: +420 777 170 280
Email: info@haibike-kola-cz.cz